אוריאל ואלירז מרים פרץ - מרים פרץ בוחרת בחיים כבר 11 שנה כיפה

אוריאל ואלירז מרים פרץ - מרים פרץ ×'וחרת ×'חיים ×›×'ר 11 שנ×" כיפ×". אוריאל ואלירז יחכו לי, אני צריכה לחיות כלת פרס ישראל, מרים פרץ, לא תעלה לקברי ילדיה ביום הזיכרון: נולד ביום ב' בכסלו תשלז (24.11.1976), בן בכור להוריו. מרים לא בחרה את נסיבות חייה הקשות, אך בחרה לחיות ולהחיות עם שלם. בבוקר הזה עשתה מרים פרץ מעשה, או ליתר דיוק לא עשתה: מרים פרץ סיפרה לליפשיץ בכלל לא רציתי לדבר.

כך הודיע לה הערב (יום ה') שר החינוך נפתלי בנט. נולד ביום ב' בכסלו תשלז 24.11.1976, בן בכור להוריו. מרים פרץ בהרצאה באולם שבת אחים שנבנה לזכרם של בניה אוריאל ואלירז. מרים פרץ, ״אם הבנים״, ששכלה את אוריאל ואלירז ז״ל, הקדישה את חייה לעשייה החינוכית. מרים לא בחרה את נסיבות חייה הקשות, אך בחרה לחיות ולהחיות עם שלם.

מרים פרץ עוצמת ×
מרים פרץ עוצמת ×"חיים ×'×"ול×" יותר מ×"חור×'ן ערוץ 7 from a7.org
על רקע החלטת הממשלה ושר הביטחון נפתלי בנט למנוע כנינסת משפחות שכולות לבתי העלמין, כלת פרס ישראל למפעל מרים פרץ, ששכלה את שני בניה אוריאל ואלירז זל שנפלו בהגנה על המולדת, ספדה להם בסרטון מרגש שהעלתה לפייסבוק. באחד הימים בחודש שעבר פנה אליי אליסף פרץ, בנה של מרים פרץ כלת פרס ישראל ואח של אוריאל ואלירז פרץ… היא שכלה שני בניה אוריאל פרץ זל ואלירז פרץ זל אבל לא איבדה את האמונה: מרים פרץ בהרצאה באולם שבת אחים שנבנה לזכרם של בניה אוריאל ואלירז. אבל מולדת לא בונים רק בכאב ובדמעות אלא גם בעמל ובנתינה מתמשכת לאורך שנים. מרים היא סמל לגבורת העם היהודי. ביום ז' בכסלו תשנט (25.11.1998) נפל אוריאל בקרב בלבנון. מרים פרץ, ״אם הבנים״, ששכלה את אוריאל ואלירז ז״ל, הקדישה את חייה לעשייה החינוכית.

מרים פרץ בהרצאה באולם שבת אחים שנבנה לזכרם של בניה אוריאל ואלירז.

מרים לא בחרה את נסיבות חייה הקשות, אך בחרה לחיות ולהחיות עם שלם. ביום ז' בכסלו תשנט (25.11.1998) נפל אוריאל בקרב בלבנון. אוריאל ואלירז יחכו לי, אני צריכה לחיות כלת פרס ישראל, מרים פרץ, לא תעלה לקברי ילדיה ביום הזיכרון: חסרו לי החברים של הבנים מהצבא, אבל ניפגש בזום''. שם, בנוף הפראי של מרחבי. ביום 17.3.1998 התגייס אלירז לצהל. מרים פרץ בהרצאה באולם שבת אחים שנבנה לזכרם של בניה אוריאל ואלירז. ואלירז הוא השני, שבבוא היום ימשיך את מורשת אחיו. מאז, מקדישה פרץ את חייה להנחלת המורשת היהודית והציונית. נולד ביום ב' בכסלו תשלז 24.11.1976, בן בכור להוריו. יש לי שישה ילדים, אל תגידו לי ששניים הלכו, זעקה אמו של רסן פרץ, סגן מפקד גדוד 12 בגולני, שנהרג בתקרית בכיסופים. מרים פרץ (געבוירן ז' ניסן ה'תשיד, 10טן אפריל 1954) איז א ישראלישער דערציער פון גבעת זאב, וועמענס צוויי זין, idf אָפיצירער, זענען אומגעקומען אין קאמף בעת זייער דינסט.זינט דאַן לערנט זי צווישן יוגנט און צהל זעלנער. לראשונה, ביום הזיכרון לא עלתה להר הרצל לקברי בניה, אוריאל ואלירז, שנפלו במערכות ישראל.

ביום ז' בכסלו תשנט (25.11.1998) נפל אוריאל בקרב בלבנון. נולד ביום ב' בכסלו תשלז (24.11.1976), בן בכור להוריו. מרים פרץ, ״אם הבנים״, ששכלה את אוריאל ואלירז ז״ל, הקדישה את חייה לעשייה החינוכית. יש לי שישה ילדים, אל תגידו לי ששניים הלכו, זעקה אמו של רסן פרץ, סגן מפקד גדוד 12 בגולני, שנהרג בתקרית בכיסופים. ואלירז הוא השני, שבבוא היום ימשיך את מורשת אחיו.

פיק×
פיק×" על אוריאל ואלירז איזנקוט נפ×'ש עם מרים פרץ סרו×'ים from www.srugim.co.il
נולד ביום ב' בכסלו תשלז 24.11.1976, בן בכור להוריו. באחד הימים בחודש שעבר פנה אליי אליסף פרץ, בנה של מרים פרץ כלת פרס ישראל ואח של אוריאל ואלירז פרץ… מרים פרץ בהרצאה באולם שבת אחים שנבנה לזכרם של בניה אוריאל ואלירז. ועדת הפרס ציינה בנימוקיה כי מאז נפילת בניה אוריאל ואלירז מקדישה פרץ את חייה לחינוך ולהנחלת המורשת היהודית והציונית, כשהיא עורכת מסעות של הרצאות בפני בני נוער וחיילי צהל ואף יוצאת לקהילות ברחבי העולם, על מנת להאיר את. מאז, מקדישה פרץ את חייה להנחלת המורשת היהודית והציונית. לראשונה, ביום הזיכרון לא עלתה להר הרצל לקברי בניה, אוריאל ואלירז, שנפלו במערכות ישראל. פרץ, אשת חינוך בת 64, נשאה דברים בטקס. סליחה ילדים אהובים שלי, סליחה שאני כאן, ממשיכה בלעדיכם, החיים נאחזים בי, נצמדים אלי בכוח ולא מרפים ממני.

מרים פרץ סיפרה לליפשיץ בכלל לא רציתי לדבר.

מאז, מקדישה פרץ את חייה להנחלת המורשת היהודית והציונית. נולד ביום ב' בכסלו תשלז 24.11.1976, בן בכור להוריו. כשהיא סיפרה זאת, אפשר היה לשמוע שביב של הקלה בדבריה. מרים פרץ (געבוירן ז' ניסן ה'תשיד, 10טן אפריל 1954) איז א ישראלישער דערציער פון גבעת זאב, וועמענס צוויי זין, idf אָפיצירער, זענען אומגעקומען אין קאמף בעת זייער דינסט.זינט דאַן לערנט זי צווישן יוגנט און צהל זעלנער. פרץ, אשת חינוך בת 64, נשאה דברים בטקס. מרים פרץ, אמם של אוריאל ואלירז היד, ואלמנתו של אליעזר זל, מוציאה ביוגרפיה על חייה ומספרת על האבל והאובדן אך גם על קדושת החיים, הגבורה והשמחה מרים היא סמל לגבורת העם היהודי. האישה שנישקה פעמיים קשות את רגבי ארץ ישראל לא שואלת את אלוקים למה. מרים פרץ, ״אם הבנים״, ששכלה את אוריאל ואלירז ז״ל, הקדישה את חייה לעשייה החינוכית. מרים פרץ, כלת פרס ישראל, שכלה שניים מבניה, סגן אוריאל פרץ זל ורסן אלירז פרץ זל. אוריאל ואלירז יחכו לי, אני צריכה לחיות כלת פרס ישראל, מרים פרץ, לא תעלה לקברי ילדיה ביום הזיכרון: מרים לא בחרה את נסיבות חייה הקשות, אך בחרה לחיות ולהחיות עם שלם. נולד ביום ב' בכסלו תשלז (24.11.1976), בן בכור להוריו.

כך הודיע לה הערב (יום ה') שר החינוך נפתלי בנט. כשאתה מאמין אתה יודע שמהזרע שנרקב ייצמח עץ לתפארת מכתב של מרים פרץ אוריאל ואלירז, משוש חיי ותוגת לבי. האישה שנישקה פעמיים קשות את רגבי ארץ ישראל לא שואלת את אלוקים למה. שם, בנוף הפראי של מרחבי.

לק×'ר של מי אלך קו×
לק×'ר של מי אלך קו×"ם from www.idf.il
בבוקר הזה עשתה מרים פרץ מעשה, או ליתר דיוק לא עשתה: האישה שנישקה פעמיים קשות את רגבי ארץ ישראל לא שואלת את אלוקים למה. אוריאל ואלירז יחכו לי, אני צריכה לחיות כלת פרס ישראל, מרים פרץ, לא תעלה לקברי ילדיה ביום הזיכרון: ביום 17.3.1998 התגייס אלירז לצהל. מרים פרץ (געבוירן ז' ניסן ה'תשיד, 10טן אפריל 1954) איז א ישראלישער דערציער פון גבעת זאב, וועמענס צוויי זין, idf אָפיצירער, זענען אומגעקומען אין קאמף בעת זייער דינסט.זינט דאַן לערנט זי צווישן יוגנט און צהל זעלנער. מרים פרץ בהרצאה באולם שבת אחים שנבנה לזכרם של בניה אוריאל ואלירז. שם, בנוף הפראי של מרחבי. מאז, מקדישה פרץ את חייה להנחלת המורשת היהודית והציונית.

נולד ביום ב' בכסלו תשלז (24.11.1976), בן בכור להוריו.

ועדת הפרס ציינה בנימוקיה כי מאז נפילת בניה אוריאל ואלירז מקדישה פרץ את חייה לחינוך ולהנחלת המורשת היהודית והציונית, כשהיא עורכת מסעות של הרצאות בפני בני נוער וחיילי צהל ואף יוצאת לקהילות ברחבי העולם, על מנת להאיר את. מרים פרץ סיפרה לליפשיץ בכלל לא רציתי לדבר. אבל מולדת לא בונים רק בכאב ובדמעות אלא גם בעמל ובנתינה מתמשכת לאורך שנים. מרים פרץ (געבוירן ז' ניסן ה'תשיד, 10טן אפריל 1954) איז א ישראלישער דערציער פון גבעת זאב, וועמענס צוויי זין, idf אָפיצירער, זענען אומגעקומען אין קאמף בעת זייער דינסט.זינט דאַן לערנט זי צווישן יוגנט און צהל זעלנער. לפני 12 שנה נהרג אחיו אוריאל בקרב בלבנון. מרים פרץ, אמם של אוריאל ואלירז היד, ואלמנתו של אליעזר זל, מוציאה ביוגרפיה על חייה ומספרת על האבל והאובדן אך גם על קדושת החיים, הגבורה והשמחה כשאתה מאמין אתה יודע שמהזרע שנרקב ייצמח עץ לתפארת לראשונה, ביום הזיכרון לא עלתה להר הרצל לקברי בניה, אוריאל ואלירז, שנפלו במערכות ישראל. מכתב של מרים פרץ אוריאל ואלירז, משוש חיי ותוגת לבי. מרים לא בחרה את נסיבות חייה הקשות, אך בחרה לחיות ולהחיות עם שלם. כשהיא סיפרה זאת, אפשר היה לשמוע שביב של הקלה בדבריה. אחרי שאוריאל נהרג, אליעזר היה מתמוטט ב'עת שערי רצון' בשאלון יהדות מיוחד מספרת מרים פרץ, אשר שכלה את שני בניה אוריאל ואלירז זל, על התפילות שקורעות את לבה ובחירתה התמידית בחיים. נולד ביום ב' בכסלו תשלז (24.11.1976), בן בכור להוריו.

אוריאל ואלירז יחכו לי, אני צריכה לחיות כלת פרס ישראל, מרים פרץ, לא תעלה לקברי ילדיה ביום הזיכרון: מרים פרץ. מרים לא בחרה את נסיבות חייה הקשות, אך בחרה לחיות ולהחיות עם שלם.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

0 comments